DESTEK

CANLI DESTEK GÖRÜNTÜLÜ DESTEK
• Web tabanlı mesajlaşma hizmetidir. • Online görüntülü görüşme hizmetidir.
• Kullanıcı, Paket kullanımına ilişkin sorularını iletebilir. • VERBİS’e kayıtla yükümlü olan veri sorumluları için hazırlanan Paketlerde (Paket kapsamında kullanıma sunulan dokümanlar üzerinden ve bu dokümanlarla sınırlı olmak üzere); Kişisel Veri İşleme Envanterinin oluşturulması, VERBİS Kaydına Esas Tabloların oluşturulması ve VERBİS’e bildirim işlemlerinin yürütülmesi, KVKK Dokümanlarının oluşturulması, Veri Güvenliğine ilişkin alınması gerekli teknik ve idari tedbirlerin belirlenmesi ve tüm bunların revizesinde online destek sunulur.
• VERBİS’e kayıtla yükümlü olmayan veri sorumluları için hazırlanan Paketlerde (Paket kapsamında kullanıma sunulan dokümanlar üzerinden ve bu dokümanlarla sınırlı olmak üzere); KVKK Dokümanlarının oluşturulması, Veri Güvenliğine ilişkin alınması gerekli teknik ve idari tedbirlerin belirlenmesi ve tüm bunların revizesinde online destek sunulur.
• Kullanıcı, yazılım kapsamında teknik sorunlar yaşaması durumunda veya Paketin kullanımıyla ilgili tereddüdü oluştuğunda, Canlı Destek hizmetini kullanmadan önce sorunu tespit etmek ve çözmek için makul çabayı gösterecektir. • Kullanıcı, Görüntülü Destek hizmetini almadan önce, ilgili bilgi dokümanlarını okumak, Kişisel Veri İşleme Envanteri Modülü, VERBİS Modülü, KVKK Dokümanları Modülü ve Teknik ve İdari Tedbirler Modülü’ndeki dokümanları incelemek ve gerekli ön hazırlıkları yapmakla yükümlüdür.
• Hukuki mütalaa gerektiren konular hizmet kapsamı dışındadır. • Hukuki mütalaa gerektiren konular hizmet kapsamı dışındadır.
• Canlı Destek talepleri hafta içi çalışma saatlerimiz içerisinde destek ekibinin yoğunluğu da dikkate alınarak karşılanacaktır. Resmi tatillerde hizmet verilmemektedir. • Görüntülü Destek talepleri hafta içi çalışma saatlerimiz içerisinde destek ekibinin yoğunluğu da dikkate alınarak karşılanacaktır. Resmi tatillerde hizmet verilmemektedir.
• Kullanıcı, Canlı Desteği sadece hukuka uygun amaçlar çerçevesinde kullanacaktır. • Kullanıcı, Görüntülü Desteği sadece hukuka uygun amaçlar çerçevesinde kullanacaktır.
• Kullanıcı, Canlı Destek neticesinde edindiği bilgilerin hata ve eksikliklerinden, destek esnasında oluşabilecek aksaklıklar, gecikme, eksiklik, yanlışlık veya desteğin durdurulmasından, destek sonucunda edindiği bilgilerin kullanılması sonucunda uğranılabilecek doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kâr yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı talepte bulunamaz. Bu durumlara ilişkin hiçbir sorumluluk kabul edilmemektedir • Kullanıcı, Görüntülü Destek neticesinde edindiği bilgilerin hata ve eksikliklerinden, destek esnasında oluşabilecek aksaklıklar, gecikme, eksiklik, yanlışlık veya desteğin durdurulmasından, destek sonucunda edindiği bilgilerin kullanılması sonucunda uğranılabilecek doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kâr yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı talepte bulunamaz. Bu durumlara ilişkin hiçbir sorumluluk kabul edilmemektedir.
• Önceden bilgilendirmeden, Canlı Destek hizmet koşullarında değişiklik yapma hakkı ile hizmeti durdurma hakkı saklıdır. • Önceden bilgilendirmeden, Görüntülü Destek hizmet koşullarında değişiklik yapma hakkı ile hizmeti durdurma hakkı saklıdır.
• Kullanıcı, Canlı Destek aracılığıyla iletilen her türlü bilginin güvenilirliğini, doğruluğunu, yanıltıcı olmadığını, üçüncü şahısların haklarını ihlal etmediğini, yasalara aykırı olmadığını, iyi niyetle sunulduğunu ve söz konusu bilgileri yayma veya iletim hakkına sahip olunduğunu kabul ve taahhüt etmiş sayılır. • Kullanıcı, Görüntülü Destek aracılığıyla iletilen her türlü bilginin güvenilirliğini, doğruluğunu, yanıltıcı olmadığını, üçüncü şahısların haklarını ihlal etmediğini, yasalara aykırı olmadığını, iyi niyetle sunulduğunu ve söz konusu bilgileri yayma veya iletim hakkına sahip olunduğunu kabul ve taahhüt etmiş sayılır.
• Yazılım içindeki canlı destek, randevu almak kaydıyla 30 (otuz) dakikalık periyotlarda kullanılabilecektir. (Hesaplama dakika üzerinden yapılacaktır.)
• Görüntülü görüşme uygulamaları (Zoom, Skype veya Microsoft Teams) üzerinden sağlanacaktır. Görüşme yapılacak uygulama Tarafımızca belirlenecektir.